КЗ «СЗШ № 23» відбувся семінар-практикум вчителів початкових класів по темі: «На шляху до сучасного уроку».
Відкрили семінар Мальцева О.В., заступник начальника управління освіти і науки, та директор Школяр Л.А. Гостям семінару, вчителям початкових класів міста, були запропоновані фрагменти уроків вчителів 1- А, 2 - А, 3 - А, 4 класів, на яких вони на практиці ознайомилися з «інструментами» сучасного уроку. Так в 1 класі (вчитель Теодорович Л.О., спеціаліст вищої категорії, старший учитель) актуальними були ігрові технології, фрагмент уроку навчання грамоти «Закріплення вмінь писати вивчені літери. Розвиток
зв'язного мовлення», в 2 класі (вчитель Невьодрова Н. Н., спеціаліст вищої категорії, старший учитель) вчителів зацікавило проведення хорового читання, фрагмент уроку літературне читання «Буду Я природі другом і милуюся, оберігаю, прикрашаю». На інтегрованому уроці української мови та інформатики «Творення слів із найуживанішими префіксами» в 3 кл. (вчитель Ярова С.Є., спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, Кліміна Ю.В., вчитель інформатики, спеціаліст I категорії) цікавою була комп'ютерна підтримка з використанням електронних тренажерів, а навчальний проект «Подорож вивченими материками Де і що най-най?» показав знання учнів 4 кл. на уроці природознавства (вчитель Кононенко М. А., спеціаліст).
В грудні члени шкільного парламенту - Биковська Софія, Аванесян Ані, Хміль Марія, разом із головою парламенту - Септою Марією організували акцію "Весела перерва".
Проводили її після ІІ уроку, на другому поверсі, серед учнів молодшої школи. Діти з радістю грали зі старшокласниками!
Дякуємо шкільному парламенту за дружній відпочинок молоших школярів!
Дитині вигідно вважати, що за його запізнення в школу відповідають батьки. У цьому випадку вона може спокійно все проспати, а якщо проспить, то може звинуватити маму, що вона її не розбудила. Якщо копнути глибше, то у мами теж є внутрішня вигода цю відповідальність на себе звалити: в цьому випадку вона відчуває себе турботливою мамою, якої потребує її дитина. Вона відчуває свою необхідність.
Перш за все давайте розглянемо функції вчителя і ті вимоги до нього, які зумовлені їх змістом. Дослідження багатьох учених (Н.В.Кузьміна, В.О.Сластьонін, А.І.Щербаков та ін.) переконливо доводять, що в навчально-виховному процесі виявляють себе такі взаємопов’язані функції (види діяльності) вчителя: