- перший понеділок місяця
Гра „Перестрибни через струмок”
Проводять дві лінії на відстані кроку одна від одної. Це – „струмок”. Не розганяючись, його треба перестрибнути. Ширину струмка поступово збільшують. Хто перестрибне найширший струмок, той і переможець.
- другий понеділок місяця
Гра „Зайчик-побігайчик”
Один має бути сірим зайчиком. Решта беруться за руки і стають у круг. Зайчик виходить на середину, присідає і вдає, що він спить. Усі навколо нього то піднімають, то опускають з’єднані руки, а зайчик вичікує, щоб шмигнути попід ними. Якщо він вискочив із круга, хтось інший стає зайчиком.
- третій понеділок місяця
Гра „Політ на Місяць”
Одна команда – Земля, друга – Місяць. Вони з’єднані „космічними трасами” (доріжками). Екіпажі шикуються в колони на чолі з командиром. За сигналом „Старт!” „космонавти” на двох ногах стрибають своїми трасами; за сигналом „Невагомість!” стрибають на одній нозі; за командою „Минула невагомість!” – стрибають на обох ногах. Перемагає команда, яка першою досягне Місяця.
- четвертий понеділок місяця
Гра „Лисичка і сторожі”
Двох учнів обирають сторожами. Їм зав’язують хустинами очі. Сторожі стають один проти одного на відстані кроку, щоб вартувати курник. Усі інші діти – лисички. Кожна має непомітно прокрастися між сторожами. Саме тоді, як лисиця прокрадається, її подружки відвертають увагу сторожів, піднімаючі неймовірний лемент. Яку лисичку впіймали, та стає сторожем.
- перший вівторок місяця
Гра „Хто заховався?”
Учні під музику ходять по колу, повторюючи різні рухи за ведучим. Потім той стає в коло, закриває очі, а один з учнів ховається. Ведучий відкриває очі і говорить, кого немає. Гру проводять доти, поки кожний не побуває у середині кола.
- другий вівторок місяця
Гра „Рибалки і рибки”
До прутиків учні прив’язують довгу барвисту стрічку, до неї – пір’їнку або трісочку. Пір’їнка – це „рибка”. Рибок тягнуть по землі. Кожний намагається наступити на рибку свого сусіда, а свою при цьому зберегти. Кому наступили на рибку – з гри вибуває.
- третій вівторок місяця
Гра „Лови м’яч”
Для проведення гри діти розбиваються на дві команди. Команди стають одна напроти одної. У гравців два м’яча: темний і світлий.
Світлий м’яч треба ловити завжди, а темний – тільки тоді, коли його кидають мовчки. Якщо той, хто його кидає, вигукне: „Лови!”, ловити його не можна. Той, хто спіймає такого м’яча, вибуває з гри.
Гра закінчується тоді, коли в одній із команд не залишиться жодного гравця.
Переможцем стає команда, яка зберегла декілька гравців.
- четвертий вівторок місяця
Гра „Сигнали світлофора”
Учні стоять у шерензі обличчям до світлофора. На зелений сигнал – крок уперед; жовтий – стоять; на червоний – крок назад.
Хто помилився, вибуває з гри. Перемагають ті, хто жодного разу не помилився.
- перша середа місяця
Гра „Навпаки”
Діти сидять в колі. Ведучий показує які-небудь рухи, а діти повинні робити навпаки. Якщо ведучий піднімає догори руки, діти повинні їх опустити. Той, хто помилиться, стає ведучим.
- друга середа місяця
Гра „Передай сусіду”
Діти сидять в колі. Вони передають м’яч, намагаючись якомога швидше передати його сусіду. Ведучий з закритими очима рахує, за командою «стоп» з гри виходить той учень, у якого в руках залишився м’яч.
- третя середа місяця
Гра „Не запізнися! ”
Стільців ставлять на один менше, ніж граючих дітей. Діти пересуваються під музику біля стільців, після закінчення музики треба встигнути сісти на стілець. Той, кому не знайшлося місця, вибуває з гри.
- четверта середа місяця
Гра „Кіт та мишеня”
Діти становляться в коло. В колі - мишеня, за колом - кіт. Кіт намагається спіймати мишеня, діти допомагають миші, створюючи на шляху кота перешкоди.
- перший четвер місяця
Гра „На лісовій галявині”
Діти уявлять себе в лісі. Ведучий каже, якого звіря діти зустріли. Діти імітують рухи цих тварин.
- другий четвер місяця
Гра „Літає, не літає”
Ведучий стоїть в колі та називає птахів та тварин. Якщо ведучий називає птахів, то діти піднімають руки, якщо це тварина – діти показують вниз на землю.
- третій четвер місяця
Гра „Не лусни кульку!”
Для проведення гри діти розбиваються на дві команди. Команди стають одна напроти одної. У гравців є повітряна кулька. Діти по черзі сідають на кульки, але намагаються сісти так, щоб кулька не луснула. перемагає та команда, чия кулька залишиться цілою.
- четвертий четвер місяця
Гра „Вітаємо казку”
Діти становляться в коло. Ведучий називає казкового героя, діти рухами намагаються показати його. Хто найбільше сподобався ведучому, займає його місце.
- перша п’ятниця місяця
Гра „Бджілки та ластівки”
Для проведення гри діти розбиваються на дві команди. Одна команда – «ластівки», інша – «бджілки». Діти сидять присівши в своїх будинках. Бджілки піднімаються та співають: «Бджілки літають, медок збирають! Зум, зум, зум!». Ластівки відповідають: «Ластівки не літають, а бджілок поїдають». Ластівки намагаються доторкнутися до бджілки. Якщо це виходить, то бджілка виходить з гри.
- друга п’ятниця місяця
Гра „Мисливці та качки”
Для проведення гри діти розбиваються на дві команди. Мисливці стають по колу, качки – в середину кола. Мисливці «стріляють» повітряними кульками. Той, до кого торкнеться кулька – вбито.
- третя п’ятниця місяця
Гра „Перехід болота”
Для проведення гри діти розбиваються на дві команди та починають переправу через болото, перекладаючи під ноги «сліди» (вирізані з картону). Чия команда перейде через болото першою, та й перемогла.
- четверта п’ятниця місяця
Гра „Зайчик-побігайчик”
Один має бути сірим зайчиком. Решта беруться за руки і стають у круг.
Зайчик виходить на середину, присідає і вдає, що він спить. Усі навколо
нього то піднімають, то опускають з’єднані руки, а зайчик вичікує, щоб
шмигнути попід ними. Якщо він вискочив із круга, хтось інший стає
зайчиком.
Джерело: http://percha-shodunka.ucoz.ru/load/0-2 |