Вівторок
30.04.2024
02:40
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселка
Головна Реєстрація Вхід
Батькам »
Меню сайту


Категорії розділу
Новини освіти [26]
Шкільні новини [19]
Знайомтесь! [0]
Увага, конкурс! [1]
Оголошення [1]

Хмаринка тегів

Міні-чат

Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 10

Гості сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Малюк став першокласником

• Ваш малюк пішов в школу. Але вважайте, що в школу пішли ви. У вас багато справ і без цього.

• Не прагніть побачити в дитині десятикласника. Будьте готові, що учнем він стане через деякий час. Парта, ранець, зошити ще не роблять з нього учня.

• Поважайте нове життя дитини. Тепер вже не ви вирішуєте, з ким він сидить за однією партою, якими мають бути його взаємини з вчителькою та однокласниками. Все це тепер його власні уроки життя, які, повірте, важливіше за шкільний розклад.

• Менше відповідайте за його перебування в школі і більше - за пребування вдома. Будинок тепер набуває для дитини набагато більшого значення, ніж раніше.

• Прагніть не демонструвати можливостей дитини перед ровесниками. Важливіше, щоб він відчув себе рівним іншим, хоч би в першому класі.

• Спробуйте запам'ятати імена вчителів, однокласників, їх батьків. Інколи це може виявитися важливим в найнесподіваніших обставинах.

• Прагніть не заходити в магазини і не робіть побічних справ по дорозі в школу. Розмовляйте з дитям, запитуйте про уроки, які сьогодні будуть. Тобто проявляйте пошану до школи як найважливішої справи вашого дитяти.

• На перших порах просіть дитину «підказати» вам, як дійти до будинку. Радьтеся: а що, якщо ми пройдемо по іншій вулиці? Дитині важливо, провівши декілька годин в школі відчути простір. Просто побути в русі.

• Дійдіть з дитям до однієї або двох сусідніх шкіл. Він повинен відчувати, що його школа - не єдина.

• Допомагайте дитині підтримувати зв'язок з його дошкільним життям. Зайдіть разом з ним в дитячий садок, щоб поздороватися з вихователями, розповісти про школу. Дайте покачатися на гойдалках. Загляньте в гості до когось з сусідських дітей, з ким ваше дитя дружило до школи.

• І ще! Людина, яка пішла в школу, сповниться гідності, якщо у нього з'явиться власний будильник, який він звечора сам поставить на певний час.

• І ще дуже важливо - пошана до світу дитини. Не заглядайте в ранець без відома малюка. Він повинен бути упевнений, що віднині без його дозволу ніхто не чіпатиме речі, що належать йому.

• Добре б завести зошит для щоденних записів або малюнків. У цьому зошиті він зможе описувати кожен свій день (хоч би одну подію). Завдяки цій можливості з'явиться досвід роздумів про себе і своє життя.

Джерело: http://teacher.at.ua



Як успішно працювати над домашнім завданням?

1. Виховувати звичку виконувати домашнi завдання систематично.

2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5 - 2 години пiсля шкiльних занять. Оптимальний час — з 15.00 до 17.00.

3. Привчати дитину сiдати до роботи без нагадувань.

4. Навчити дитину користуватися годинником. Показати, як за годинником робити перерви (10 - 15 хв) для активного вiдпочинку i знову сiдати до роботи. Усе це дитина має виконувати незалежно вiд того, можете ви їй придiлити увагу чи нi.

5. Навчити дитину спочатку складати орiєнтовний план майбутнiх дiй, радитися з вами та обговорювати, як виконати завдання, а потiм самостiйно братися до роботи.

6. Навчити видiляти головне й другорядне, умiти зосередитись на головному.

7. Не забувати нагадувати учневi повторити правила, якi вивчали на уроках.

8. Виховувати у дитини самоконтроль, самоаналiз та самооцiнювання. Найпростiший спосiб — порiвняння сьогоднiшнього рiвня виконання з учорашнiм. Акцентувати увагу навiть на незначних перемогах, щоб дитина помiчала їх і намагалася досягати бiльших результатiв.

9. Не порiвнювати результати навчання своєї дитини з результатами iнших дiтей, а тiльки з її власними!

10. Не забувати вiдзначити стараннiсть дитини. Не створювати "хронiчний дефiцит похвал” через те, що дитина одержує нижчий бал замiсть очiкуваного високого.

11. На початку навчального року корисно контролювати, як дитина виконує домашнi завдання. Перевіряти, чи правильно вона зрозумiла пройдений матерiал. У І семестрi краще це робити щовечора, а у ІІ — контроль можна зменшити до 2 - 3 разiв на тиждень.

12. Перевiряти — не значить "робити замiсть”: нiколи не пiдказуйте дитинiго тових рiшень.

Примiтка. Пам’ятайте, щотелевiзор — ворог № 1 успiшного навчання. Не потрiбно вмикати його ранiше, нiж будугь виконанi усi завдання. Якщо дитина дивиться телевiзорпiд час денного вiдпочинку, то їй буде важко зосередитися. Бажано дозволяти дивитися тiльки дитячi передачi.

Джерело: http://elena13.ucoz.ru



Пограйтеся з дітьми

Вправа 1.

Візьміть будь-який предмет (наприклад годинник, ключ), нехай дитина огляне його уважно на протязі тридцяти секунд, заплющить очі та постарається відтворити побачене якомога точніше. Якщо деякі деталі не будуть відтворені чітко, нехай дитина подивиться на предмет знову, за тим заплющить очі і так далі - до повного сприйняття предмету.

Слідкуйте за тим, щоб дитина регулярно виконувала ці вправи. Перш за все батьки, вихователі та вчителі повинні допомагати дітям розвивати свою пам'ять. Допомагати весело, цікаво, непомітно, допомагати у грі. Таких ігор, які розвивають дитячу пам'ять, величезна кількість. Деякі з них запропоновані вам у нашій ігротеці. Крок за кроком, ви навчите дітей добре запам'ятовувати, приймати правильні рішення, виявляти наполегливість та волю при досягненні своєї мети.

Вправа 2.

Нехай малюк уявить для себе обличчя, яке бачить доволі часто, але має про нього загальну уяву. Нехай дитина доповнить свої спостереження, коли знову побачить це обличчя, і почне спостереження знову; до того моменту, поки не буде уявляти.

Вправа 3.

Ввімкніть дитині аудіо казку, затим поступово зменшуйте звук до того моменту, доки можливо зрозуміти, про що говорять. Мала інтенсивність звуку примусить дитину зосередитися. Не варто продовжувати вправу більше трьох хвилин.

Вправа 4.

Підшукайте для дитини красивого вірша, читайте його повільно та уважно, роблячи акценти на важливих словах для точного відображення у свідомості того, про що йде мова. Дитина не повинна відволікатися на проблеми, не пов'язані з віршем.

Вправа 5.

За сюжетом відомої російської казки "Ріпка". Кожен герой казки співпадає з конкретною дією. Припустимо, ви говорите "бабка" - "плетете шкарпетку". Ви говорите "онучка" - підстрибуєте, якщо "дідка" - "рубаєте дрова", "кішка" - вмиваєтесь, "Жучка" - гавкаєте, "мишка" - попискуєте.

Спочатку ви говорите і показуєте рухи правильно, а потім починаєте плутати: говорите "бабка", а самі підстрибуєте.

Вправа 6.

Покажіть дітям різноманітні предмети (наприклад, ручка, альбом, хлопавка, олівець, ластик, пістолет, пенал, підручник, горнятко), а діти повинні плеснути у долоні, коли ви будете показувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя.

Після цього розкладіть предмети в певній послідовності. Нехай діти уважно роздивляться предмети, а потім закриють очі. Тим часом ви поміняєте предмети місцями, а діти, відкривши очі, повинні здогадатися, що змінилося.

Вправа 7.

Ви називаєте тварин (вівця, лев, ведмідь, коза, лисиця, корова, заєць, півень, вовк, собака); якщо це дикі тварини, то діти повинні плескати в долоні, якщо свійські - присідати.


Джерело: http://levko.info


Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фраза дня

Архів записів

Час життя сайту

Друзі сайту

Популярні програми