Понеділок
29.04.2024
21:43
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселка
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту


Категорії розділу
Мої статті [1]
Методичні матеріали [4]
Відкриті уроки [2]

Хмаринка тегів

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Гості сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння розв`язувати рівняння , задачі і приклади вивчених видів, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; самостійність, організованість, навички колективної та групової співпраці, викликати інтерес до вивчення математики.

Відкриті уроки | Переглядів: 519 | Додав: rainbow | Дата: 22.04.2015 | Коментарі (0)

Реалізація принципу безперервності освіти має починатися з забезпечення наступності  між першими її сходинками  – дошкільною і початковою ланками. Забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Саме тому сучасні тенденції розвитку дошкільної і початкової ланок освіти мають багато спільного, зокрема передбачають орієнтацію на особливості дитини, створення сприятливих умов для формування у неї належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб характеру, пізнавальних, психічних процесів тощо.

Методичні матеріали | Переглядів: 1304 | Додав: rainbow | Дата: 14.05.2014 | Коментарі (0)

 

 

 

 

Мета:      Зняти статичне навантаження,

сприяти укріпленню м’язів спини.

Здійснювати профілактику сколіозу.

 

 

Динамічні перерви

Мета:                           Зняти статичне навантаження,

сприяти укріпленню м’язів спини.

Здійснювати профілактику сколіозу.

 

 

 

Методичні матеріали | Переглядів: 537 | Додав: rainbow | Дата: 07.04.2014 | Коментарі (0)

 Основні шляхи підвищення ефективності уроку.

Методичні матеріали | Переглядів: 1244 | Додав: rainbow | Дата: 24.03.2014 | Коментарі (0)

Нерівний і негарний почерк ― це досить поширена проблема в початковій школі.

Методичні матеріали | Переглядів: 454 | Додав: rainbow | Дата: 24.03.2014 | Коментарі (0)


Тема: Різноманітність рослин у природі (водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні і квіткові рослини). 

Відкриті уроки | Переглядів: 2024 | Додав: rainbow | Дата: 20.03.2014 | Коментарі (1)


У період навчання грамоти учні 1-го класу виконують навчальнізавдання в зошиті для письма з друкованою основою.

Щоб навчити першокласників орієнтуватися в розлінуванні, доцільно, починаючи з її півріччя у шестирічок та з другого місяця навчання у семирічок, паралельно практикувати виконання окремих завдань у звичайних зошитах з такою ж розліновкою.

У 2 - 4-х (1 —3-х) класах для навчальних класних і домашніх завдань з української (російської) мови, математики ведуться по два зошити — № 1 та № 2.(кількість сторінок-12,вимоги МОН України)

У 3-му класі на уроках української (російської) та іноземної мов протягом усього І півріччя учні продовжують писати в зошитах у дві лінії з контрольними похилими або без них. У ІІ півріччі краще підготовлені діти поступово переходять до-письма в зошиті в одну лінію. Повний перехід усього класу на письмо в зошиті в одну лінію може бути завершений у IV чверті 3 кл.або в І півріччі в 4-му класі.

Мої статті | Переглядів: 1122 | Додав: rainbow | Дата: 20.03.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фраза дня

Час життя сайту

Друзі сайту

Популярні програми