Четвер
16.05.2024
18:10
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселка
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту


Категорії розділу
Мої файли [0]
Мої конспекти уроків [2]
Дидактичні матеріали [0]
Проекти, презентації [0]
Узагальнення, систематизація [1]

Хмаринка тегів

Міні-чат

Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 10

Гості сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Мої конспекти уроків

Ознаки зими
24.03.2014, 23:09

Хід уроку

 I. Організаційний момент

 II. Актуалізація опорних знань

 Перевірка домашнього завдання

 Слухання розповідей учнів про те, як медоносні бджоли готуються до зими.

 — Про яку пору року ми говорили на минулому уроці?

 — Назвіть осінні місяці.

 — Який місяць називають листопадним?

 — Яким був найхолодніший місяць?

 — Чому говорять: «В осінній час сім погод у нас»?

 — А яка осінь вам більше подобається — рання чи пізня?

 — Яка пора року йде після осені?

 III. Повідомлення теми і мети уроку

 —Ви вже здогадалися, про яку пору року ми сьогодні говоритимемо?

 — Так, тема нашого уроку «Зима».У нас незвичайний урок, а урок милування.

 Наше завдання — визначити зміни в неживій природі взимку, або інакше, ознаки зими.

 IV. Вивчення нового матеріалу

1.Гра «Павутинка»

-З;єднайте вірно слова.

 2. Робота за підручником. Інтерактивна вправа «Передбачення»(с. 62–63)

 — Розгляньте фотографію. Які зміни в природі відбуваються взимку?

 — Що робить зиму неповторною?

 — Доведіть, що сніг — не тільки прикраса зими. Доведіть, що він захищає рослини від переохолодження.

 — Розгляньте фотографії на с. 63. Яка у зими є ще одна дорогоцінна прикраса? Що таке іній? (Мільярди голочок, які одягають усе у срібну бахрому.)

 — Поміркуйте, у чому сила зими? (Це тріскучі морози.)

 — Який узимку ранок? вечір?

 — Прочитайте віршовані рядки. Про яке зимове явище розповідає автор? Чи доводилося вам спостерігати за ним?

—    Як ще називають метелицю?

3.Інтерактивна вправа «Асоціації»

- Що може зрівнятися з красою зими?

4. Милування картиною І. Шишкіна.

— Після якої пори року настає зима?

 — Назви основні ознаки зими.

 — Назви ознаки зими, про які не йшлося у тексті. (Сонце низьке над горизонтом, температура повітря вдень і вночі нижче 0°, ґрунт замерзнув, водойми покриті льодом.)

 Для допитливих

 Раніше вважали, що сніг — це замерзлі краплинки води, що падає він з тих самих хмар, що і дощ. Нині вчені розгадали таємницю народження сніжинок. Водяна пара піднімається дуже високо над землею, де панує сильний холод, і тут з неї утворюються крихітні крижинки-кристалики. Вони поступово ростуть і перетворюються на дивовижні шестикутні зірочки-сніжинки.

5. З народного джерела(Робота із прислів»ями)

 

 Фізкультхвилинка

 

 V. Узагальнення й систематизація знань

 1.Гра « Додай слово»

2. Гра «Увійди в картинку»

- Чому вам подобається зима?

- Які розваги вона приносить?

- Яких правил потрібно дотримуватись на льоду?

3. Гра «Увійди в картинку»

Робота у групах

1) «Підкресли ознаки зими»

 Довгі ночі, короткі дні. Сонце добре світить і гріє. Всі дерева стоять голі. Птахи прилітають з вирію. Небо низьке, сіре, непривітне. Уночі бувають заморозки. Сніг укрив замерзлу землю.

 2). Вікторина «Зима»

 - Щедре випадання снігу називають... (снігопад).

 - Підвищення температури вище за нуль градусів у холодну пору року. (Відлига)

 - Пухнаста снігова бахрома на деревах і дротах. (Паморозь)

 - Вода, що з’явилася під час відлиги, і підталий сніг замерзають. На дорогах утворюється кірка з льоду. Це явище називається.... (ожеледиця).

 - Про що йдеться в прислів’ї: «Сам біжить, а стояти не дозволяє». (Мороз)

 - Снігопад при сильному вітрі називається... (заметіль).

 3). Доповни приказки

 - Узимку сонце світить, та ___.

 - ___ рік кінчає, а зиму починає.

 - Сніг для рослин — це ___.

 VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

 — Що сталося з сонцем? (Сонце піднімається невисоко.)

 — Як це вплинуло на температуру повітря? (Мороз)

 — Як змінилися опади? (Снігопад)

 — Як змінилося небо? (Сірі, темні хмари.)

 — Що ми спостерігаємо на деревах і дротах у мороз? (Іній, паморозь)

 — А на вікнах? (Візерунки на склі.)

 — Що сталося на річках, озерах, ставках? (Лід)

 VII. Домашнє завдання

с. 62-64, відповіді на запитання;

*намалювати малюнок, дати йому назву.

Категорія: Мої конспекти уроків | Додав: rainbow | Теги: ознаки зими
Переглядів: 1649 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фраза дня

Час життя сайту

Друзі сайту

Популярні програми