Четвер
16.05.2024
13:19
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселка
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту


Категорії розділу
Мої файли [0]
Мої конспекти уроків [2]
Дидактичні матеріали [0]
Проекти, презентації [0]
Узагальнення, систематизація [1]

Хмаринка тегів

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14

Гості сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Мої конспекти уроків

Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
11.06.2015, 12:48

Мета. Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння розв*язувати рівняння , задачі і приклади вивчених видів, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; поглибити знання про працю хліборобів, виховувати бережливе ставлення до хліба, самостійність, організованість, навички колективної та групової співпраці, викликати інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання. Комп*ютер,картки,презентація.

Тип уроку: інтегрований.

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Під час уроку ви зустрінетесь із завданнями, які потребують уваги, кмітливості, мислення. І тому урок ми проведемо під девізом, який узятий з мудрої поради швейцарського письменника, вченого Лафатера:

  «Якщо хочеш бути розумним, навчись розумно запитувати, уважно

  слухати, чітко відповідати.»

-А чого ви очікуєте від уроку:

  • щоб на уроці було цікаво;
  • успішно виконати завдання;
  • правильно все обчислити;
  • отримати гарну оцінку.

А почати наш урок я хочу ось з чого.

ВІДГАДАЙТЕ ЗАГАДКУ

 

Дуже я потрібна всім - І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. Що це? КНИГА

 

 

23 квітня - Всесвітній день книг .

 День книг– це одна з найважливіших подій у світовій літературі. Відзначається свято щорічно 23 квітня, а приурочений він до дня народження геніального англійського драматурга Вільяма Шекспіра. Завдяки книгам людина отримує все, що йому необхідно для життєдіяльності та розвитку: черпає знання, ідеї, натхнення, прищеплює собі духовні та моральні цінності, пізнає традиції, справжню красу світобудови і багато іншого. «Друкарський носій інформації» є основою творчого потенціалу та освітнього процесу. Книги дають унікальну можливість розповісти про навколишній світ абсолютно все, вони знайомлять нас із звичаями різних народів, вчать міркувати і красиво викладати власні думки, а також отримувати уроки з минулих помилок людства. Якщо сказати узагальнено, то книга – це вікно у світ багатогранності і широких можливостей. Тож на наш відкритий урок я запросила стару добру Книгу – нев’янучу скарбницю знань

. Можна рухатися далі, а в якому напрямку нам допоможе ця чудова книжка! Гортаючи її ми опинимося на різних сторінках «Математична  розминка «Каліграфічна», «Обчислювальна», «Оздоровча», «Задачна», «Геометрична», «Підсумкова»

. Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння розв’язувати задачі та приклади, ,  повторимо таблиці множення чисел від 1 до 9 та ділення на них, виконаємо креслення та визначимо периметр прямокутника, трохи пограємось, підведемо підсумки.

  • А в кінці уроку з’ясуємо, чи все ми встигли виконати, що намітили.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1 сторінка нашої книги    Математична розминка (метод «Блискавка»)

 Яку дію виконуємо при знаходженні добутку?

 Яку дію виконуємо при знаходженні частки?

 Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа в кілька разів?

 Якщо в задачі питається, скільки залишилося, яку останню дію виконуємо?

 Як знайти частину від числа?

 2. Логічна розминка

 А тепер, використовуючи ці знання, спробуйте продовжити ланцюжок термінів:

 Додавання + (плюс, збільшити на …, знайти суму)

 Віднімання – (мінус, зменшити на.., знайти остачу, різницю)

 Множення ? (помножити, збільшити в …, знайти добуток)

 Ділення? (поділити, зменшити в кілька разів, знайти частку)

3.  Наступна сторінка нашої книги    Усний рахунок.  Відповідай швидко

 

4.Закріплення вивченого матеріалу. Гортаємо книгу далі…….

1.Каліграфічна хвилинка.

  • Починаємо роботу в зошиті Число,класна робота

 

Цифру, яку ми будемо писати, назвете ви, продовжуючи мою думку:

  • Серед інших цифр одна
  •  Можу всіх заплутать я.
  •  Бо якщо перегорнуть,
  •  То на «6» перетворюсь.
  • Каліграфічно, в другий рядок, запишемо результати табличного множення числа 9
  • в порядку зростання.

( 18,27,36,45,54,63,72,81.)

 

Наступна сторінка Математичний диктант.

  1. Математичний диктант

 4ˑ5=                7ˑ6=
6ˑ8=                4ˑ7=
24:4=                   36:6=
27:3=                 8ˑ4=

  1. Завдання  934.

 

  1. Взаємоперевірка

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  2. Коментоване письмо.Завдання № 932 (с. 147).
  3. Звернемося до нашої чарівної книжичкив перевіримо відповіді.
  4. Розв'язування буквених виразів.Завдання № 933
  5. Завдання № 935 (с. 147).

1-й і 2-й вирази — усно; 3-й і 4-й вирази — письмово.

 

       Фізкультхвилинка.

           Розвиток математичних умінь.

 

         -Знову гортаємо сторінку і отримаємо нове завдання

       

         Розв язування задачі № 937 схема

         Наступна сторінка  самостійна робота № 935 за варіантами

       Іще одне завдання запропонувала нам мудра книга 

       Геометричний матеріал

  •         Довжина прямокутника 6см.ширина 2 см. Знайти периметр.
  •  Що таке периметр?

 

(намалювати та обчислити)

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

VІІІ. Підсумок уроку.

 – Чи справдились ваші очікування від уроку?

 – З якими завданнями ви справилися з легкістю?

 – В чому у вас виникли труднощі?

 – Над чим ще варто попрацювати?

V.   Домашнє завдання.

С. 148, №№ 940, 941.

 

Категорія: Мої конспекти уроків | Додав: rainbow
Переглядів: 1404 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фраза дня

Час життя сайту

Друзі сайту

Популярні програми