Мета. Закріплювати навички табличного множення і ділення; узагальнювати вміння розв*язувати рівняння , задачі і приклади вивчених видів, розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; поглибити знання про працю хліборобів, виховувати бережливе ставлення до хліба, самостійність, організованість, навички колективної та групової співпраці, викликати інтерес до вивчення математики.
Обладнання. Комп*ютер,картки,презентація.
Тип уроку: інтегрований.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Під час уроку ви зустрінетесь із завданнями, які потребують уваги, кмітливості, мислення. І тому урок ми проведемо під девізом, який узятий з мудрої поради швейцарського письменника, вченого Лафатера:
«Якщо хочеш бути розумним, навчись розумно запитувати, уважно
слухати, чітко відповідати.»
-А чого ви очікуєте від уроку:
- щоб на уроці було цікаво;
- успішно виконати завдання;
- правильно все обчислити;
- отримати гарну оцінку.
А почати наш урок я хочу ось з чого.
ВІДГАДАЙТЕ ЗАГАДКУ
Дуже я потрібна всім - І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. Що це? КНИГА
23 квітня - Всесвітній день книг .
День книг– це одна з найважливіших подій у світовій літературі. Відзначається свято щорічно 23 квітня, а приурочений він до дня народження геніального англійського драматурга Вільяма Шекспіра. Завдяки книгам людина отримує все, що йому необхідно для життєдіяльності та розвитку: черпає знання, ідеї, натхнення, прищеплює собі духовні та моральні цінності, пізнає традиції, справжню красу світобудови і багато іншого. «Друкарський носій інформації» є основою творчого потенціалу та освітнього процесу. Книги дають унікальну можливість розповісти про навколишній світ абсолютно все, вони знайомлять нас із звичаями різних народів, вчать міркувати і красиво викладати власні думки, а також отримувати уроки з минулих помилок людства. Якщо сказати узагальнено, то книга – це вікно у світ багатогранності і широких можливостей. Тож на наш відкритий урок я запросила стару добру Книгу – нев’янучу скарбницю знань
. Можна рухатися далі, а в якому напрямку нам допоможе ця чудова книжка! Гортаючи її ми опинимося на різних сторінках «Математична розминка «Каліграфічна», «Обчислювальна», «Оздоровча», «Задачна», «Геометрична», «Підсумкова»
. Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння розв’язувати задачі та приклади, , повторимо таблиці множення чисел від 1 до 9 та ділення на них, виконаємо креслення та визначимо периметр прямокутника, трохи пограємось, підведемо підсумки.
- А в кінці уроку з’ясуємо, чи все ми встигли виконати, що намітили.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1 сторінка нашої книги Математична розминка (метод «Блискавка»)
Яку дію виконуємо при знаходженні добутку?
Яку дію виконуємо при знаходженні частки?
Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа в кілька разів?
Якщо в задачі питається, скільки залишилося, яку останню дію виконуємо?
Як знайти частину від числа?
2. Логічна розминка
А тепер, використовуючи ці знання, спробуйте продовжити ланцюжок термінів:
Додавання + (плюс, збільшити на …, знайти суму)
Віднімання – (мінус, зменшити на.., знайти остачу, різницю)
Множення ? (помножити, збільшити в …, знайти добуток)
Ділення? (поділити, зменшити в кілька разів, знайти частку)
3. Наступна сторінка нашої книги Усний рахунок. Відповідай швидко
4.Закріплення вивченого матеріалу. Гортаємо книгу далі…….
1.Каліграфічна хвилинка.
- Починаємо роботу в зошиті Число,класна робота
Цифру, яку ми будемо писати, назвете ви, продовжуючи мою думку:
- Серед інших цифр одна
- Можу всіх заплутать я.
- Бо якщо перегорнуть,
- То на «6» перетворюсь.
- Каліграфічно, в другий рядок, запишемо результати табличного множення числа 9
- в порядку зростання.
( 18,27,36,45,54,63,72,81.)
Наступна сторінка Математичний диктант.
- Математичний диктант
4ˑ5= 7ˑ6=
6ˑ8= 4ˑ7=
24:4= 36:6=
27:3= 8ˑ4=
- Завдання 934.
- Взаємоперевірка
- Закріплення вивченого матеріалу
- Коментоване письмо.Завдання № 932 (с. 147).
- Звернемося до нашої чарівної книжичкив перевіримо відповіді.
- Розв'язування буквених виразів.Завдання № 933
- Завдання № 935 (с. 147).
1-й і 2-й вирази — усно; 3-й і 4-й вирази — письмово.
Фізкультхвилинка.
Розвиток математичних умінь.
-Знову гортаємо сторінку і отримаємо нове завдання
Розв язування задачі № 937 схема
Наступна сторінка самостійна робота № 935 за варіантами
Іще одне завдання запропонувала нам мудра книга
Геометричний матеріал
- Довжина прямокутника 6см.ширина 2 см. Знайти периметр.
- Що таке периметр?
(намалювати та обчислити)
VІІІ. Підсумок уроку.
– Чи справдились ваші очікування від уроку?
– З якими завданнями ви справилися з легкістю?
– В чому у вас виникли труднощі?
– Над чим ще варто попрацювати?
V. Домашнє завдання.
С. 148, №№ 940, 941.
|