Державна підсумкова атестація школярів у 2015 році триватиме у період з 24 квітня до 8 червня.
Міністерством освіти і науки підписано наказ про проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2014/15 навчальному році, яким визначено терміни проведення ДПА у 4-х, 9-х та 11-х класах, а також орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань.
Згідно з наказом, у школах І ступеня державна підсумкова атестація буде проведена у період з 12 до 21 травня з трьох навчальних предметів: української мови, читання та математики.
Учні дев’ятих класів з 1 по 8 червня складуть три шкільних іспити: українську мову, математику та предмет за вибором навчального закладу.
Одинадцятикласники проходитимуть державну підсумкову атестацію у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування відбудеться ДПА з української мови у формі ЗНО. Другий етап підсумкової атестації відбудеться у період з 22 по 28 травня, в цей час випускники шкіл складуть іспити ще з двох навчальних предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів.
Перш за все давайте розглянемо функції вчителя і ті вимоги до нього, які зумовлені їх змістом. Дослідження багатьох учених (Н.В.Кузьміна, В.О.Сластьонін, А.І.Щербаков та ін.) переконливо доводять, що в навчально-виховному процесі виявляють себе такі взаємопов’язані функції (види діяльності) вчителя:
МОН розвантажить програми початкової школи У Міністерстві освіти наголошують, що навчальні програми для початкової школи надмірно ускладнені
У Міністерстві освіти та науки відбулося засідання робочої групи щодо розвантаження надмірно ускладнених навчальних програм для початкової школи.
За словами заступника міністра освіти Павла Полянського, через надмірне та ні науково, ні дидактично не виправдане навантаження у школі діти втрачають мотивацію до навчання, а вчителі – до викладання.
Документом запропоновано п’ять напрямів реформування галузі впродовж 10 років.
Міністерством освіти і науки презентовано проект Концепції розвитку освіти на період 2015-2025 років. Документ буде схвалений після процедури громадського обговорення.
Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою "Освіта" для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.
Робота з невстигаючими учнями в початкових класах У мене I етап боротьби з неуспішністю – це виявлення пропусків знань і вивчення причин неуспішності. Це з’ясовується в процесі проведення щоденних уроків, самостійних, перевірочних робіт, тестувань, диктантів, перевірки домашніх завдань. І спираючись на результати свого аналізу, приймаю рішення про те, які виховні дії потрібні. Хоча, як говорять
З метою відзначення Міжнародного дня миру Представництво Організації Об’єднаних Націй в Україні за сприяння Міністерства освіти і науки України проводить 19-22 вересня 2014 року Всеукраїнську освітню кампанію «Голуб миру» під гаслом «Право народів на мир» (лист МОН від 31.07.2014 № 1/9-387).
Міжнародний день миру було проголошено Генеральною Асамблеєю ООН у 1981 році Резолюцією Генеральної Асамблеї A/RES/36/67. Започаткування Міжнародного дня миру свідчить про те, що ООН спрямовує свої зусилля на підтримку миру в усьому світі та закликає всіх людей на планеті згуртуватися на шляху досягнення цієї мети.
Шановні освітяни!
Вітаю Вас з днем знань – 1 вересня! Поздоровляю з початком навчального року та бажаю міцного здоров'я, здібних учнів та звичайно покращення умов праці!
Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами (додаток 1); поведінки у надзвичайній ситуації (додаток 2).