Четвер
16.05.2024
07:53
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Веселка
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту


Категорії розділу
Мої статті [1]
Методичні матеріали [4]
Відкриті уроки [2]

Хмаринка тегів

Міні-чат

Наше опитування
Ви, відвідувач сайту:
Всього відповідей: 10

Гості сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Відкриті уроки

Засвоєння таблиці множення і ділення

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Під час уроку ви зустрінетесь із завданнями, які потребують уваги, кмітливості, мислення. І тому урок ми проведемо під девізом, який узятий з мудрої поради швейцарського письменника, вченого Лафатера:

  «Якщо хочеш бути розумним, навчись розумно запитувати, уважно

  слухати, чітко відповідати.»

-А чого ви очікуєте від уроку:

  • щоб на уроці було цікаво;
  • успішно виконати завдання;
  • правильно все обчислити;
  • отримати гарну оцінку.

А почати наш урок я хочу ось з чого.

ВІДГАДАЙТЕ ЗАГАДКУ

 

Дуже я потрібна всім - І дорослим, і малим. Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу. Що це? КНИГА

 

23 квітня - Всесвітній день книг .

 День книг– це одна з найважливіших подій у світовій літературі. Відзначається свято щорічно 23 квітня.

Завдяки книгам людина отримує все, що йому необхідно для життєдіяльності та розвитку: черпає знання, ідеї, натхнення, прищеплює собі духовні та моральні цінності, пізнає традиції, справжню красу світобудови і багато іншого. «Друкарський носій інформації» є основою творчого потенціалу та освітнього процесу. Книги дають унікальну можливість розповісти про навколишній світ абсолютно все, вони знайомлять нас із звичаями різних народів, вчать міркувати і красиво викладати власні думки, а також отримувати уроки з минулих помилок людства. Якщо сказати узагальнено, то книга – це вікно у світ багатогранності і широких можливостей. Тож на наш відкритий урок я запросила стару добру Книгу – нев’янучу скарбницю знань

. Можна рухатися далі, а в якому напрямку нам допоможе ця чудова книжка! Гортаючи її ми опинимося на різних сторінках «Математична  розминка «Каліграфічна», «Обчислювальна», «Оздоровча», «Задачна», «Геометрична», «Підсумкова»

. Сьогодні на уроці ми закріпимо вміння розв’язувати задачі та приклади, ,  повторимо таблиці множення чисел від 1 до 9 та ділення на них, виконаємо креслення та визначимо периметр прямокутника, трохи пограємось, підведемо підсумки.

  • А в кінці уроку з’ясуємо, чи все ми встигли виконати, що намітили.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.1 сторінка нашої книги    Математична розминка (метод «Блискавка»)

Яку дію виконуємо при знаходженні добутку?

Як називаються числа при множенні?

Яку дію виконуємо при знаходженні частки?

Як називаються числа при діленні?

2. Логічна розминка

 А тепер, використовуючи ці знання, спробуйте продовжити ланцюжок термінів:

 Додавання + (плюс, збільшити на …, знайти суму)

 Віднімання – (мінус, зменшити на.., знайти остачу, різницю)

 Множення ? (помножити, збільшити в …, знайти добуток)

 Ділення? (поділити, зменшити в кілька разів, знайти частку)

3.  Наступна сторінка нашої книги    Усний рахунок.  Відповідай швидко

 

Іv.  Закріплення вивченого матеріалу. Гортаємо книгу далі…….

1.Каліграфічна хвилинка.

Починаємо роботу в зошиті /Число,класна робота

 

Цифру, яку ми будемо писати, назвете ви, продовжуючи мою думку:

   А оця весела цифра

   Ніби акробатка з цирку.

Головою вниз зависне –

Стане іншою вже, звісно.

Ця весела акробатка –

То знайома всім … (Дев’ятка)

  Прописали цифру 9.

   Каліграфічно, в другий рядок, запишемо результати табличного множення       числа 9 в порядку зростання.

( 18,27,36,45,54,63,72,81.)

 

2.Наступна сторінка -  Математичний диктант.

Записати тільки відповіді

4ˑ5=                7ˑ6=
6ˑ8=                4ˑ7=
24:4=                     36:6=
27:3=                     8ˑ4=

   +  Завдання  934.\ коментовано/     Взаємоперевірка

 

3.Коментоване письмо.Завдання № 932 (с. 147).

Звернемося до нашої чарівної книжечки, перевіримо відповіді.

Фізкультхвилинка для очей

 

4.Розв'язування буквених виразів.Завдання № 933

v.  Розвиток математичних умінь.

 

Знову гортаємо сторінку і отримаємо нове завдання.

 

Розв`язування задачі № 937( коротка умова)

                                  Фізкультхвилинка

Наступна сторінка  самостійна робота № 935( за варіантами)

Ще одне завдання запропонувала нам мудра книга.  Геометричний матеріал.

  Перед вами 2 геометричні фігури. Назвіть їх. Чим відрізняється квадрат від      прямокутника? Довжина прямокутника 6см  ширина 2 см.

 Знайдіть периметр прямокутника. Що таке периметр?

 

  

 

(намалювати та обчислити)

 

 

 

P=

VІ. Підсумок уроку.

 – Чи справдились ваші очікування від уроку?

 – З якими завданнями ви справилися з легкістю?

 – В чому у вас виникли труднощі?

 – Над чим ще варто попрацювати?

VІІ. Домашнє завдання.

С. 148, №№ 940, 941.

Категорія: Відкриті уроки | Додав: rainbow (22.04.2015)
Переглядів: 521 | Теги: Таблиця множення | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фраза дня

Час життя сайту

Друзі сайту

Популярні програми